Mata Mata pemerhati :D

Missunderstanding =,=''

Tentang Lelaki :

Bila lelaki cakap secara terus ataupun direct to the point dalam sesuatu hal itu , dia sebenarnya bersikap terus terang dan mengharapkan perempuan memahami maksudnya .


#kita seharusnya meluahkan apa sahaja yang kita rasa dan cakap secara terus terang supaya orang yang kita sayang itu lebih memahami isi hati dan maksud kita.


#*#*# aku dah luahkan da secare terus terang,, supaya si DIA jadi lebih baik , dah terbaik untuk diri aku jugak,, tapi, dia salah paham sume tuh >,<''  dia cakap 'baik aku pergi dari hidop kau,baru la kau aman' ..  WTH ?? aman ? kalau aku bersame dgn die lah baru hidop aku ni aman damai .. ne die blah gitu je,, nak aman amendenye ? maken aku tak tenteram ade la :'( .. puas dah pujuk, tapi... buat tak tau jeh .. :'/


p/s : please come back for me NUR AFIQAH  ! I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH !

No comments:

Post a Comment